Algemene Leden Vergadering 2020

Datum 5 oktober,

Eind mei jl. ontving u van ons bericht dat het bestuur de Algemene Ledenvergadering (ALV), die elk jaar eind juni wordt gehouden, vanwege het coronavirus heeft uitgesteld tot maandagavond 5 oktober 2020. De huidige situatie is echter onvoldoende verbeterd om een ALV in de gebruikelijke vorm mogelijk te maken en daarom zullen we de ALV op die datum volledig online via Webex* gaan organiseren.

De agenda en vergaderdocumenten vindt u al sinds eind mei op de speciale ALV pagina van onze website.

U wordt tot uiterlijk donderdagochtend 1 oktober 09:00 uur in de gelegenheid gesteld om per mail via secretariaat@ruimtevaart-nvr.nl vragen te stellen over de onderwerpen van de vergadering. Deze vragen zullen we als bestuur tijdens de vergadering, al dan niet thematisch, beantwoorden.
Tijdens de vergadering zal er via Webex om uw accordering worden gevraagd bij de gebruikelijke onderwerpen (jaarverslagen, begroting, samenstelling bestuur en kascommissie).

Toegang tot Webinar: 19:45 uur
Aanvang ALV: 20.00 uur
Einde: 21.30 uur

Een dag voor de ALV ontvangen de leden die zich aangemeld hebben de inlog details voor toegang tot de online ALV en uitleg over het vergaderen via Webex.

Wij hopen u op deze ALV in goede gezondheid te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,
Namens het NVR bestuur

Gerard Blaauw
—-
AANMELDING

Bent u geïnteresseerd en wilt u deze online ALV bijwonen, dan ontvangen wij uw aanmelding graag uiterlijk donderdagochtend 1 oktober 9:00uur via secretariaat@ruimtevaart-nvr.nl. De ALV is alleen toegankelijk voor NVR leden die zich tijdig hebben aangemeld. De voertaal zal Nederlands zijn.

1. Vaststellen van de agenda
2. Goedkeuring notulen van de ALV van 24 juni 2019
3. Bestuursmededelingen
4. Secretarieel jaarverslag 2019