Het bestuur

Het bestuur van de NVR wordt gekozen door de leden en bestaat momenteel uit de onderstaande personen.
Contact met het bestuur neem je op via info@ruimtevaart-nvr.nl

Pieter van Beekhuizen

Peter Buist

Vice-voorzitter / Hoofdredacteur

Raj Thilak Rajan

Secretaris

Coen Martinus

Penningmeester

Peter Batenburg

Bestuurslid

Bushra Kiyani

Bestuurslid evenementen

Wendy Mensink

Bestuurslid Young Professionals

Dimitra Stefoudi

Bestuurslid

Secretariaat

Eveline van Beekhuizen

Eveline is verantwoordelijk voor de ledenadministratie en alle correspondentie met de NVR leden voor wie zij eerste aanspreekpunt is. Zij is te bereiken via emailadres secretariaat@ruimtevaart-nvr.nl of de whatsapp button onderaan op de website.

Eveline werkt sinds 2010 in de evenementenbranche en heeft tussen 2013 – 2019 gewerkt als congresorganisator/project manager, en tijdelijk leidinggevende, bij het ESA Conference Bureau op ESTEC. Daarnaast is zij betrokken geweest bij de organisatie van het Space Event 2022, en momenteel werkzaam bij het Leids Universitair Medisch Centrum als coördinator van nascholingsactiviteiten voor medische professionals.

Chat hier met secretariaat van de NVR