Algemene Ledenvergadering

Elk jaar rond 20 juni organiseert de NVR de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. In een ledenvergadering legt de vereniging verantwoording af aan haar leden. Zij krijgen ook de mogelijkheid om onderwerpen in te brengen.

Onderwerpen
Bij een Algemene Ledenvergadering (ALV) komen in ieder geval de volgende onderwerpen aan de orde:

• Secretarieel jaarverslag afgelopen jaar
  • Financieel jaarverslag afgelopen jaar
  • Begroting
  • Samenstelling bestuur

Interessant evenement
De NVR maakt van de Algemene ledenvergadering een interessant evenement door niet alleen de bestuursleden zich te laten presenteren maar ook de verschillende commissies aan het woord te laten. Daarnaast zoeken we naar een locatie waar onze leden normaal gesproken niet achter de schermen kunnen kijken.

ALGEMENE LEDENVERGADERING 2024

Op 18 juni 2024 zal er een Algemene Ledenvergadering (ALV) plaatsvinden bij de Universiteit Leiden (Kamerlingh Onnesgebouw), Leiden.

De uitnodiging voor de ALV zal eind mei per mail verstuurd worden naar alle leden. Tevens worden dan ook de agenda en vergaderdocumenten hiernaast gepubliceerd.

U wordt tot uiterlijk 16 juni, in de gelegenheid gesteld om per mail via secretariaat@ruimtevaart-nvr.nl <mailto:secretariaat@ruimtevaart-nvr.nl>  vragen te stellen, of opmerkingen te delen, over de onderwerpen van de vergadering. Deze vragen zullen we als bestuur tijdens de vergadering, al dan niet thematisch, beantwoorden. U kunt uw vragen en/of opmerkingen ook kwijt op het aanmeldformulier.

Wij hopen u op deze ALV te mogen verwelkomen!

AANMELDING
Bent u geïnteresseerd en wilt u deze ALV bijwonen, dan ontvangen wij uw aanmelding graag uiterlijk 11 juni. Alle NVR Leden ontvangen eind mei de uitnodiging per mail, met een aanmeldingslink.

In het geval u zich heeft uitgeschreven van onze mailinglijst, dan kunt u zich aanmelden per e-mail, via secretariaat@ruimtevaart-nvr.nl.

De ALV is alleen toegankelijk voor NVR leden die zich tijdig hebben aangemeld. De voertaal zal Nederlands zijn.

Chat hier met secretariaat van de NVR